Ootd: Dungarees shorts

Hi!How are you today?I wish you all a beautiful weekend!
Today I wanted to show you my outfit ,which I really like and except this it's in fashion. As you maybe know denim is almost always in fashion but especially this summer dungarees are very fashionable! So if you want to see my outfit read the post below!





Γεια σας! Πώς είστε σήμερα? Εύχομαι σε όλους σας να έχετε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο! Σήμερα ήθελα να σας δείξω ένα σύνολο ρούχων που ειλικρινά μου αρέσει πάρα πολύ και εκτός από αυτό είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είναι και στην μόδα. Όπως πιθανόν γνωρίζετε τα τζιν είναι σχεδόν πάντα στην μόδα αλλά ειδικά αυτό το καλοκαίρι θα έχετε δει ότι έχει επιστρέψει η μόδα της σαλοπέτας. Αν θέλετε να δείτε το σημερινό μου σύνολο μπορείτε να συνεχίσετε παρακάτω!



I am wearing dungarees shorts and a cropped top! Well another reason I love dungarees is that you can wear them with many different T-shirts. Also I don't know why but I find them very cute. Am I the only one?I hope not.. And now I am going to show you some of my photos I took!






Όπως μπορείτε να δείτε φοράω σαλοπέτα σορτσάκι με ένα κοντό μπλουζάκι ! Ένας άλλος λόγος που λατρεύω να φοράω σαλοπέτα είτε είναι τζιν ή φούστα ή σορτσάκι είναι ότι μπορώ να τη συνδυάσω με πολλά και διαφορετικά μπλουζάκια. Επίσης δεν ξέρω για ποιον λόγο αλλά τις βρίσκω πολύ γλυκές , θέλω να πω πως νιώθω πως δίνουν μια γλυκιά πινελιά στο ντύσιμό μου. Είμαι η μόνη?! Ελπίζω πως όχι..Και τώρα θέλω να σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από το σύνολό μου!















What I am wearing is from :
Top : Tally weijl
Dungarees shorts : Stradivarius
Sandals : Voi&Noi





Αυτά που φοράω είναι από :
Μπλουζάκι :  Tally weijl
Σαλοπέτα : Stradivarius
Σανδάλια :  Voi&Noi





This was the post for my todays outfit.I hope you liked it!If you enjoyed it please give me ''+1'' or leave a comment so I can make more posts like this !Thank you for reading!

Αυτό ήταν λοιπόν το ποστ για το σημερινό μου σύνολο. Ελπίζω να σας άρεσε! Αν σας άρεσε πατήστε ''+1'' ή αφήστε ένα σχόλιο ώστε να φτιάξω κι άλλα ποστ σαν αυτό. Σας ευχαριστώ πολύυ!!



Comments

  1. Very cute outfit, looks adorable!

    ReplyDelete
  2. Τέλειος συνδυασμός και γενικά φοβερό blog! Μπορείς να δεις και το δικό μου blog ~> www.kids-ofreneia.blogspot.gr/ και αν θες να γίνεις μέλος?❤ είναι πολύ σημαντικό για'μένα, ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου, καλή συνέχεια! ❤
    ~Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Έχεις και εσυ πολύ ωραίο blog,έγινα μέλος αλλά σε παρακαλώ γινε και εσυ μέλος στο δικό μου! Ευχαριστώ πολύ <3

      Delete

Post a Comment

Popular Posts