New summer, new high heels!

Hello everyone! How are you? I hope you are all good! I am very happy because from yesterday  school  is over so summer starts  officially for me too!Except this I have plenty time for blogging and this is amazing. So today as you maybe understood from the title of my post I want to show you my new high heels with which I am obsessed with!





Γειά σας!Πώς είστε?Ελπίζω να είστε όλοι καλά. Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί από εχτές τελείωσε το σχολείο, οπότε αρχίζει επίσημα το καλοκαίρι και για μένα. Εκτός από αυτό βέβαια πλέον έχω πολύ χρόνο για να γράφω στο blog μου και αυτό είναι τελειοο! Λοιπόν σήμερα όπως ίσως καταλάβατε από τον τίτλο του ποστ μου θέλω να σας δείξω τα καινούρια μου ψηλά παπούτσια,με τα οποία  έχω "κολλήσει "!!!


They are from Luigi_footwear.You can see the e-shop here: https://m.facebook.com/luigi.footwear.The service is amazing and the prices are affordable I can say.You can find different types of shoes as sneakers, high heels and sandals.


Είναι από το Luigi_footwear.Μπορείτε να δείτε την σελίδα τους στο Facebook εδώ: https://m.facebook.com/luigi.footwear. Η εξυπηρέτηση είναι εξαιρετική και οι τιμές είναι καλές μπορώ να πω.Μπορείτε να βρείτε διάφορα παπούτσια όπως αθλητικά, ψηλά,πλατφόρμες και σανδάλια. 


I chose these high heels because they are colorful and I find them the best for this summer. Thank you my sister for this present. I also forgot to tell you that except the shoes they send you a small packet of Haribo!


Διάλεξα αυτά τα ψηλά παπούτσια διότι είναι πολύχρωμα και τα βρίσκω τα πιο ωραία και όμορφα για το καλοκαίρι. Ευχαριστώ την αδερφή μου για αυτό το δώρο. Επίσης ξέχασα να σας πω πως μαζί με τα παπούτσια στέλνουν και ένα μικρό πακέτο ζελεδάκια Haribo!!


Thank you for reading this post!I hope you enjoyed it! If you did please give me "+1" or leave a comment so I can make more posts like this. It means a lot to me. I'll be back soon with new stuff and inspiration for you. 


Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάσατε αυτό το post μου.Ελπίζω να σας άρεσε.Αν ναι πατήστε "+1" η αφήστε ένα σχόλιο ώστε να φτιάξω κι άλλα post σαν αυτό. Σημαίνει πολλά για μένα. Θα είμαι πάλι σύντομα πίσω με νέα πράγματα και ιδέες για εσάς. 




Comments

  1. Υπέροχα!!!♥♥♥
    Με γεια σου!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου <3 <3

      Delete

Post a Comment

Popular Posts