What's in my bag for the beach!

Hello there!How are you? How's your summer going? If you wonder about me I count down the days until I see my two best friends, Ifi and Euterpi, again.They're on vacation! Well,I have seen many others, youtubers and bloggers, making similar videos or posts so I decided to make a one too!I hope you 'll like it!


Γειά σας!Πώς είστε ?Πώς περνάτε το καλοκαίρι σας?Εάν αναρωτιέστε για μένα μετράω αντίστροφα τις μέρες μέχρι να δω ξανά τις δύο καλύτερες μου φίλες, Ιφιγένεια και Ευτέρπη.Είναι διακοπές!! Λοιπόν, τελευταία έχω δει πολλές youtubers και bloggers να κάνουν παρόμοια post με αυτό και έτσι εμπνεύστηκα για να κάνω κι εγώ ένα! Ελπίζω να σας αρέσει!! 

So what's in my bag ?


  • Sun glasses 
You should always have them with you because sun can be very harmful for your eyes in hot days! 



  • Γυαλιά ηλίου 
Πρέπει πάντα να έχετε μαζί σας ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, διότι ο ήλιος μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνος για τα μάτια ιδιαίτερα τις πολύ ζεστές μέρες! 

  • Hat
Have you ever had sunstroke!?If you don't, good for you!But,if you don't want to have in future the next time take a hat with you! 


  • Καπέλο 
Έχετε πάθει ποτέ ηλίαση?!Αν όχι, αυτό είναι καλό για εσάς! Επειδή όμως την επόμενη φορά μπορεί να μην είστε τόσο τυχεροί πάρτε ένα καπέλο μαζί σας για καλό και για κακό! 

  • Towel
I think everyone has a towel when he or she goes to the beach but it's also a good a idea to have a second towel with you, too!


  • Πετσέτα 
Νομίζω πως όλοι έχουμε μαζί μας μια πετσέτα όταν πηγαίνουμε για μπάνιο, αλλά είναι επίσης καλή ιδέα να έχουμε και μια δεύτερη πετσέτα μαζί μας!



  • Sunscreen 
We all want to have a healthy and beautiful skin, don't we?! So always put sunscreen on your body and your face to be protected from the sun!



  • Αντηλιακό 
Όλοι μας θέλουμε να έχουμε υγιή και όμορφο δέρμα, έτσι δεν είναι ?!Εάν ναι,να βάζετε πάντα αντηλιακό στο σώμα και στο πρόσωπο σας προκειμένου να προστατεύστε από τον ήλιο!

When I'm alone :

  • Magazines 
 Time can be passed very nice for me when I'm at the beach reading some of my favorite magazines.


  • Περιοδικά 
Όταν είμαι μόνη μου στην παραλία ένας ευχάριστος τρόπος για να περάσει η ώρα μου είναι να διαβάσω κάποια από τα αγαπημένα μου περιοδικά!

  • Mobile Phone with headphones 
Listening to music can also be very enjoyable for me! It makes time pass so fast! 


  • Κινητό τηλέφωνο με ακουστικά 
Να ακούω μουσική είναι επίσης πολύ απολαυστικό και χαλαρωτικό για μένα.. Μου φαίνεται πως ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα!!

When I'm with friends :

  • Rackets
Have fun with your friends plus doing exercise! Amazing right?!Although you don't have to be professional! Hahahah


  • Ρακέτες 
Να περνάς ωραία με τους φίλους σου καθώς και να κάνεις λίγη γυμναστική ,τέλειο ε?!Παρ'όλα αυτά δεν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας!Χαχαχαχαχ

These are the most important things I have with me when I go to the beach, I hope you enjoyed it!What do you always have when you go to the beach? 


Αυτά είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που έχω μαζί μου όταν πηγαίνω για μπάνιο?ελπίζω να σας άρεσε! Εσείς τι έχετε πάντα μαζί σας όταν πηγαίνετε για μπάνιο ?


Comments

Popular Posts