Morning in Athens! #lastdaysofsummer2015

Hello there! How are you? As you maybe know if you have read my blog recently I am in Athens.. I wish you are good and you are having a great time with people you love because life is too short to be sad ... Today I went to Thiseio with my sister and I want to show you some photos I took and also some stuff I have bought lately..




Γεία σας!!! Πώς είστε? Όπως πιθανώς γνωρίζετε εάν έχετε διαβάσει ξανά το blog μου πρόσφατα είμαι στην Αθήνα.. Εσείς ελπίζω να είστε καλά και να περνάτε όμορφα με άτομα που αγαπάτε καθώς η ζωή είναι πολύ μικρή για να στεναχωριέστε ,ειδικά για ασήμαντα πράγματα.. Σήμερα πήγα στο Θησείο με την αδερφή μου και θέλω να σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από το σύνολό μου όπως και κάποια πράγματα που αγόρασα αυτές τις μέρες!!


First of all, a good day starts with coffee! So I took one from Mikel! Then we walked a little,not anything special just a nice walk! The weather wasn't so hot so I decided to wear my favorite blue jeans! 


Πρώτα απ'όλα μια καλή μέρα αρχίζει με καφέ οπότε πήρα έναν από τα Mikel ! Ύστερα περπατήσαμε λιγάκι ,όχι τίποτα το ιδιαίτερο απλά μια όμορφη βόλτα! Ο καιρός δεν ήταν τόσο ζεστός οπότε έβαλα το αγαπημένο μου τζιν παντελόνι! 




What I'm wearing is from:
Blue jeans : Pull&Bear
Black shirt : Bershka 
Kimono : personal collection




Well I don't know about you but I personally love this outfit! It's something casual but pretty! I also find this red bandana very cute!


Δεν ξέρω για εσάς αλλά μου αρέσει πολύ αυτό το outfit! Είναι καθημερινό αλλά όμορφο! Επίσης αυτή η κόκκινη μπαντάνα είναι πολύ γλυκιά κατά την γνώμη μου!



And now about what I have bought recently..The first thing I want to show you are this simple but  fashionable shoes! I bought them today from a shop in Thiseio.. Do you like them?



Και τώρα θα σας δείξω κάποια από τα πράγματα που έχω αγοράσει τελευταία .. Το πρώτο πράγμα που θέλω να σας δείξω είναι τα παραπάνω παπούτσια! Είναι απλά αλλά μου αρέσουν κι επιπλέον είναι και στην μόδα! Τα αγόρασα σήμερα από ένα μαγαζί στο Θησείο! Σας αρέσουν ?



The second thing I want to show you is these cute jeans! They are a little different but they look very nice on me! They're from Tezenis ..


Το δεύτερο πράγμα που θέλω να σας δείξω είναι αυτό το πανέμορφο τζιν με βούλες! Είναι λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα το ξέρω αλλά δείχνει πολύ ωραίο πάνω μου! Είναι από το κατάστημα Tezenis!



I also took something from H&M but I'm not going to tell you what's it because I am going to do another post for it!

Επίσης πήρα και κάτι από τα H&M αλλά δεν θα σας πω ακόμα τι είναι καθώς σκοπεύω να κάνω ένα ξεχωριστό ποστ για αυτό!


I hope you enjoyed this post !For more you can become member of my blog just by ckicking the button right ''join this site''! Thank you! 

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το post! Για περισσότερα μπορείτε να γίνετε μέλος στο blog μου απλά πατώντας 'join this site' πάνω δεξιά! Ευχαριστώ πολύ! 

Instagram : artemianna.blog




Comments

  1. Τι ωραίο outfit!!! Και όλα τα πράγματα που πήρες είναι πολύ ωραία, με γεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, να σαι καλά!!! <3

      Delete
  2. Cute outfut...Love that vest with fringe! Boho is my fav!
    Valerie
    www.mapleleopard.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! Boho style is my favorite too !!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts