First day at school!


Hello there! How are you? Unfortunately summer is over and that means back to base or better back to black! I think you know what I mean.. School AGAIN! I want to tell you some things and also show you the photos I was telling you about on my previous post! I hope you'll enjoy it!





Γειά σας!!Πώς είστε; Ελπίζω όλοι σας να είστε καλά και να μην σας έχει πάρει πολύ από κάτω που τελείωσε το καλοκαίρι καθώς τα καλύτερα έρχονται! Παρόλα αυτά γυρίζουμε αναγκαστικά στην καθημερινότητα,η οποία δυστυχώς για μένα ακόμα είναι το σχολείο, που σημαίνει διάβασμα.. Δεν πρέπει όμως να απογοητεύεστε και να στεναχωριέστε όπως και να είναι η καθημερινότητα σας, καθώς όλα έχουν και τα καλά τους!!Σε αυτό το ποστ σήμερα λοιπόν όπως πιθανώς έχετε καταλάβει και από τον τίτλο θέλω να σας πω κάποια πράγματα για την πρώτη μου μέρα στο σχολείο καθώς και να σας δείξω τις φωτογραφίες που σας είχα υποσχεθεί! 



Well I was a little worried about how the first day at school this year would be.. Although, it's my second year of high school and this gives me a little courage.. Everyone says that these years are the best but I don't get it yet.. Maybe in a few years I will.. I wanted to show you some photos of my outfit but  they are in my camera so I'll show them to you an other time! But I want to show you my nails, I made them myself!! I find them sooo cute!


Η αλήθεια είναι πως ήμουν λιγάκι αγχωμένη για την πρώτη μέρα στο σχολείο και γενικά για το πως θα πάει αυτή η χρονιά όπως και αρκετοί άλλοι πιστεύω θα είχαν την ίδια ανησυχία αν είναι στην ίδια ηλικία..  Όμως είναι η προτελευταία μου χρονιά στο σχολείο και αυτό μου δίνει πολύ κουράγιο!! Όλοι λένε πως  η ηλικία στην οποία βρίσκομαι είναι η καλύτερη αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο.. Τουλάχιστον όχι προς το παρόν.. Δεν λέω είναι πολύ ωραία χρόνια αλλά πιστεύω πως θα έρθουν και ακόμα καλύτερα!! Θα ήθελα να σας δείξω κάποιες φωτογραφίες από το σημερινό μου outfit αλλά δυστυχώς οι φωτογραφίες μου είναι στην κάμερα μου και δεν γίνεται αυτή την στιγμή.. Ωστόσο πως σας φάνηκαν τα νύχια μου που σας έδειξα παραπάνω; Τα έφτιαξα μόνη μου και παρόλο που δεν το περίμενα μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα!! 


And now do you want to see my little "photoshoot"?! Here they are.. I also want to say a big thank you to the photographer because these are the best photos of me..




















Αυτές είναι λοιπόν οι φωτογραφίες που σας έλεγα... Πως σας φαίνονται; 

Soo..here they are! Do you like them?

By the way new post about school supplies will be up on my blog in a few days and believe me I'm going to show you some fantastic ideas for notebooks!! I hope you enjoyed this post.. Do you liked the photos? 


Comments

Popular Posts